Več fotografij tudi na:

LOKALNO.SI

V ponedeljek, 9. 2. 2015, so se učenci od 6. do 9. razreda v sklopu projekta Igrišče za gledališče udeležili delavnic v Ljubljani. Dogajanje je potekalo na različnih lokacijah, in sicer v Kinodvoru, v Stari mestni elektrarni, v Muzeju sodobne umetnosti in dijaškem domu Tabor. Učenci so si najprej ogledali animirani film Deček in svet, nato pa se z različnimi umetniki odpravili do posameznih delavnic. Ob koncu so se vsi ponovno zbrali v Kinodvoru, kjer so po skupinah predstavili svoje delo. 

Vtisi učencev:

Film Deček in svet je bil zanimiv, ker prikazuje, kako majhen otrok doživlja svet. Zgodba se nam je zdela žalostna, ker deček na koncu ne najde svojega očeta. Najbolj sta nama bili všeč delavnica pripovedništva, kjer smo pripovedovali svojo zgodbo o dečku s pomočjo gibanja, in delavnica odrske tehnike. Na delavnici odrske tehnike smo se lahko celo preizkusili za mešalno mizo in spoznali, kako delujeta osvetljava in ton na odru.                                        

učenci 6. razreda

Najprej smo si ogledali film Deček in svet, ki je nemi animirani film. Spregovorijo samo nekaj besed v narobe obrnjeni portugalščini. Najbolj so se nam v spomin vtisnili zvoki, ki so med drugim bili snemani tudi s pomočjo različnih odpadkov. Od delavnic sta nama bili všeč delavnica domišljijskega pisanja, kjer smo po skupinah ustvarili plakate z moderno zgodbo o dečku, in delavnica odrske tehnike, kjer smo se veselo preizkušali za mešalno mizo.      

učenci 7. razreda

Po filmu Deček in svet smo se napotili na ogled Stare mestne elektrarne, ki je pravi tehnični spomenik. Razdelili smo se v delavnice, v katerih smo se najprej pogovorili o filmu, nato pa pričeli z delom. Najbolj zanimiva je bila delavnica animacije, kjer smo risali glavni lik iz filma. Naši mentorici sta risbe fotografirali in z računalnikom ustvarili hitro vrtenje slik, tako da je nastal kratek filmček o dečku, ki pomaha svetu.                                                  

učenci 8. razreda

Kulturni dan je bil zelo zabaven in poučen. Spoznali smo stvari, ki jih drugače verjetno ne bi nikoli. Imeli smo možnost družiti se z mnogimi umetniki, ki so nam dali napotke, kako ustvariti animirani film, kako  razvijati svojo domišljijo ali zgolj s plesom in gibanjem telesa povedati določeno  zgodbo. Domov smo se vrnili polni lepih vtisov in novih idej.            
učenci 9. razreda

kulturni dankulturni dan 2

 

kulturni dan 3

kulturni dan 1